Satış & Pazarlama

Toptan, perakende, bayi, konsinye, yurt içi ve yurt dışı kanallarını etkin bir şekilde yönetebilme

Tüm satış kanallarının yönetimi, ürünlerin fiyat ve kampanya şartlarının doğru belirlenmesi, müşteri ilişkilerinin doğru yönetilmesi, firmanın rekabette öne geçmesi için çok önemli rol oynamaktadır. Nebim V3 ile fiyat ve fiyat tarihçesi, süreç analizleri ve esnek kampanya tarifleriyle kullanıcı ihtiyaçlarına göre düzenlenebilen bir yapıya sahiptir.

Fiyat Yönetimi

  • Firma, satış kanalı, renk, boyut bazında farklı fiyatlar belirlenebilir. Fiyat değişiklikleri tarih bazında izlenebilir. Fiyat listelerine geçerlilik tarihi ve saati verilerek fiyatların, zamanı geldiğinde otomatik devreye sokulması sağlanır.
  • Otomatik fiyat oluşturma ile mevcut fiyat listeleri kullanılarak, firmanın belirleyeceği hesaplama yöntemine göre yeni fiyat listeleri oluşturulabilir.
  • Oluşturulan fiyat listelerinin geçerli olabilmesi için onaylanması gerekir. Onay süreci ile fiyat listelerinin geçerli olması sağlanır.

Satış Süreçleri Yönetimi

  • Toptan satış, konsinye satış, bayi satış, mağaza transferleri gibi farklı satış tipleri için sipariş, rezervasyon, sevk emri, ürün toplama operasyonu, irsaliye, fatura gibi farklı satış ve sevkiyat süreçleri belirlenebilir.
  • Sipariş, rezervasyon, sevk emri, ürün toplama operasyonu, irsaliye, fatura gibi süreçlerin kullanımı zorunlu hale getirilerek süreç dışı operasyonlar engellenir.
  • Depo bazında farklı satış ve sevkiyat süreçleri belirlenebilir.
  • Mobil operasyonlar ile toptan satış siparişleri ve sevk işlemleri gerçekleştirilebilir.
Alım Satım Sevkiyat Süreç Parametreleri
Satış Fiyat Listesi

Kampanya Yönetimi

  • Satış anında promosyon indirimleri, indirim çeki kazandırma ve kullandırma, para puan kuralları gibi esnek kampanyanlar tarif edilebilir. Tarif edilen kampanyalar, istenen tarih / saat aralığında ve istenen noktalarda uygulanabilir.
  • Toptan müşteri, perakende müşteri ve personele ayrı kampanyalar uygulanabilir.
  • Ürün ve ürün özellikleri bazında farklı kampanyalar tarif edilebilir.
  • Kampanyalar; zaman, uygulanacağı nokta, müşteri, personel, ürün, ödeme şekli gibi detaylarda geniş filtreleme seçenekleriyle tarif edilebilir.
  • Uygulanan tüm kampanyalar hızlı ve pratik bir şekilde analiz edilebilir.
  • Başka firmalardan alınan (üçüncü parti royality anlaşmaları) indirim çekleri alışverişte kullandırılarak raporlanabilir.
  • Müşteri veya personel için indirim çekleri oluşturulabilir.
  • Alışverişlerden indirim çeki kazandırılabilir.
  • İndirim çeki kullanımlarında provizyon uygulanabilir.
  • Ürün bazında veya tutar bazında para puan kazanılması sağlanabilir. Puanlar puan tipi bazında tutara çevrilebilir. Puanların son kullanım tarihi belirlenebilir. Puan devri veya puan yüklemesi yapılabilir.
İndirim Kampanyası
İndirim Çeki

Hediye Kartı

  • Tutar ve son kullanma tarihi belirleyerek seri numarası bazında hediye kartı oluşturulabilir.
  • Hediye kartları toptan müşterilere satılabilir veya perakende müşterilere satışı için mağazalara sevk edilebilir.
  • Satış yapılmış hediye kartı alışverişte ödeme aracı olarak kullandırılabilir.
  • Parçalı olarak da kullandırılabilen hediye kartlarının tekrar kullanımı önlenebilir.

Servis ve Destek

  • Arızalı ürün için POS üzerinde anında servis takip formu oluşturularak müşteriye verilebilir.
  • Ürünlerin tüm bakım onarım safhaları servis formu numarasıyla anında izlenebilir.
  • Tamir edilemeyen ürünleri ikinci kaliteye ayırarak ürün değiştirme işlemleri gerçekleştirilebilir.
  • Servisten doğan bir bakım onarım bedeli varsa servis faturası kesilebilir.
  • Servis durumu müşteriye SMS ile bildirilebilir.
Destek Talep Formu Durum Bildir
Hediye Kartı
 
 
  • Ender Mağazaları
  • ARC Mağazaları
  • Picasso AVM
  • Morven
  • İpekyolu Optik Saat