Ürün Yönetimi

Sınırsız sayıda ürünü tanımlayabilme, detaylı özellikler belirleyerek kategoriler altında gruplandırabilme ve gelişim süreçlerini izleyebilme

Sınırsız sayıda ürünü doğru yönetebilmek için gerekli olan ürün hiyerarşisi, ürün özellikleri, benzer ürünler gibi birçok detayı firmaya göre özelleştirerek pratik bir şekilde yapılandırmak mümkündür. Bu sayede ürünle ilgili tüm değişim ve gelişim süreçlerini kolaylıkla gözlemleyerek doğru kararlar alınmasını sağlayacak analizler yapılabilir.

Ürün Yapılandırma

  • Ürün hiyerarşisi ile ürünleri kategorize ederek istenen seviyede gruplandırma yapılabilir. Firma ihtiyaçlarına göre özelleştirilebilen bu yapı sayesinde raporlamadan planlamaya kadar tüm süreçlerde ürünlere aynı ürün ağacı gözü ile bakılarak aynı dilin konuşulması sağlanır. Ürün kodlamalarında hatayı önlemeye yönelik sistematik kod yapısı yine ürün hiyerarşisi ile mümkün olur.
  • Ürün hiyerarşi seviyesinin kaç kırılımdan oluşacağı parametrik olarak belirlenir. Bu seviyelerin sıralaması firma önceliklerine göre belirlenerek kullanıcı tarafından isimlendirilir.
  • Ürün kodlamaları, sistem tarafından ürün hiyerarşisi seviyelerine göre oluşturulabilir. Basit formül parametresiyle ürün kodlarının hangi bilgilerden oluşacağı ve bu bilgilerin ürün kodu içerisinde nasıl görüneceği belirlenerek anlamlı kodlar oluşturulabilir.
  • Tanımlanan ürünlerin ürün hiyerarşisinin hangi seviyesinde yer aldığı seçilerek yapılan gruplama sayesinde tüm analizler detaylı ve pratik bir şekilde yapılabilir.
  • Ürün Koleksiyon Gruplarıyla; Sezon, Koleksiyon ve Öykü panosu bilgilerini içeren ürün grupları oluşturulabilir. Tanımlanan ürünler bu gruplandırmalara dahil edilerek her bir kırılıma göre detaylı analiz yapılabilir.
  • Boyutlandırma seçenekleriyle; Renk ve farklı Boyut tanımlamaları yapılabilir. Bu boyutlar firma sektörel ihtiyaçlarına göre beden, drop, kavala, en x boy x yükseklik gibi isimler ile kullanıcı tarafından belirlenebilir.
Ürün Hiyerarşisi
Genel Parametreler

Ürün Özellikleri

  • Firma yapısına uygun ürün özellikleri tanımlanabilir. Bu özellikler, "girilmesi zorunlu" ve "değiştirilemez" şeklinde tanımlanarak veri girişlerinde kullanıcı hataları engellenir.
  • Her ürün hiyerarşi seviyesi için hangi özelliklerin geçerli olduğu tarif edilerek kodlama hatalarının önüne geçilir.
  • Ürünlerin diğer dildeki karşılıklarının girilmesiyle farkı dillerde sorgulama yapılabilir.
  • Not girişleriyle, ürüne ait detay bilgiler sınırlama olmaksızın metin olarak girilebilir.
  • Ürün Barkod girişleri kullanıcı tarafından tanımlanabilen EAN-13, Code 128 gibi farklı tiplerde barkod tanımlamalarıyla yapılabilir.
  • Model fotoğrafı, renk bazında fotoğraf, aşama bazında fotoğraf ve değişik açılardan çekilmiş diğer fotoğraflarla ürün görselleri eklenebilir.
  • Ürüne ait birden fazla lot (asorti) tanımlaması yapılabilir ve her bir lot için barkod verilebilir. Bu sayede ürün siparişleri ve giriş çıkış hareketleri bu lot barkodlarına göre gerçekleştirilebilir ve raporlanabilir.
  • Ölçü tablosu ile ürüne ait en x boy x yükseklik, paketlenmiş en boy yükseklik gibi bilgiler girilerek izlenebilir.
  • Kullanıcı tarafından ülke bazında yıkama talimatları oluşturulabilir. Bu yıkama talimatları renk bazında farklılaştırılabilir.
  • Tema ve tema için kullanıcı tarafından belirlenen tema özellikleri, Pantone ve kumaş karışımları ve her renk için kullanıcı tarafından belirlenen renk özellikleri verilebilir.
  • Benzer ürün kavramı ile, satış ve sevkiyatlarda alternatif olabilecek ürünler belirlenir.

Ürün Etiketleme

  • Etiket dizaynları, program içerisindeki araçlar yardımıyla farklı dizayn programlarına ihtiyaç duymadan kullanıcı tarafından dizayn edilebilir.
  • Farklı dillerde ve para birimlerinde etiket dökümleri yapılabilir.
  • Ürünler için farklı dillerde ve para birimlerinde etiket dizaynları yapılabilir. Ülke bazında farklı dillerde oluşturulan oluşturulabilir

Ürün Birleştirme

  • Birden çok ürünün bir arada satılması durumunda ürün birleştirme seçeneği kullanılır.
  • Birleştirilecek ürün için yeni bir ürün tanımlanır. Bu yeni birleştirilmiş ürün için kaç adet farklı ürünün birleştirileceği belirtilir ve istenen sayıda birleştirilmiş ürün hazırlanır.
  • Birleştirilmiş ürünlerin içindeki ürünlerin stokta olup olmadığı kontrol edilerek kontrollü ürün birleştirme sağlanır.
  • Birleştirilmiş ürünlerin envanteri ayrıca takip edilebilir ve bu ürünlere ayrı fiyat oluşturulabilir.
 
 
  • Ender Mağazaları
  • ARC Mağazaları
  • Picasso AVM
  • Morven
  • İpekyolu Optik Saat