Blog

Nebim, Turatel ile gerçekleştirdiği yeni iş ortaklığı sayesinde, kullanıcılarına yeni Elektronik Ticaret Kanunu (ETK) kapsamındaki izinli pazarlama gereksinimlerini karşılayabilecekleri kapsamlı bir çözüm sunuyor. Nebim ve Turatel'in geliştirdikleri entegrasyon sayesinde Nebim V3 ve Nebim Winner kullanıcıları, yazılımlarındaki CRM verisinde yer alan telefon numaralarına, kullandıkları Nebim programının arayüzünü kullanarak, direk programın içerisinden, yeni izinli pazarlama gereksinimlerine uygun bir şekilde toplu SMS gönderebiliyorlar. Geliştirilen bu entegrasyon, Turkcell, Vodafone ve Avea GSM operatörlerini destekliyor.

Ayrıca, Nebim veritabanlarındaki müşteri opt-in (onay verilmesi) ve opt-out (onayın kaldırılması) onay değişikliklerinin, Turatel'in izinli pazarlama çözümü ile senkronizasyonu sağlandı. Bu çözümde, Turatel'in sunduğu dört haneli interaktif SMS numarasına gelen izin onayları, Nebim'in Turatel mesaj servisi ile entegrasyonu sayesinde, Turatel'in sisteminden Nebim veritabanlarına otomatik olarak işleniyor. Bu sayede Nebim kullanıcıları, veritabanlarındaki güncel izin bilgilerine dayanarak müşterilerine güvenle ve pratik bir şekilde toplu SMS gönderebiliyorlar.

Nebim'in SMS çözümleri hakkında daha fazla bilgi almak için, Nebim İş Geliştirme Yöneticisi Erkan Karamağra ile 05493544025 numaralı telefondan iletişime geçebilirsiniz.

5
4
Nebim V3 ERP'nin Nisan 2015 Versiyonu Kullanıcıların Hizmetine Sunuldu (Nebim V3 Ver.15.4.1)
  • Admin
  • 1573 Görüntülenme
  • 0 Yorum
  • Nebim V3 , Versiyon Yenilikleri

Yılda iki versiyon yayınlayarak kullanıcılarına sürekli yenilikler sunmaya devam eden Nebim, Nebim V3 ERP'nin 2015'teki ilk versiyonunu çıkardı.

Nisan 2015 versiyonu, kullanıcılara 1.1.2016'da zorunlu olacak olan e-Arşiv desteğini ve yeni nesil ÖKC entegrasyonunu bugünden sunuyor. Ayrıca bu versiyon; ürün reyon fişi uygulamasını, offline sipariş alma uygulamasını, taksitli satış yapan firmalar için geliştirilen avukatlık takibi uygulamalarını, müşteri sadakat yönetimi sistemleriyle entegrasyon altyapısında geliştirmeler, raporlama araçlarındaki kullanım kolaylığı geliştirmelerini ve diğer birçok yeniliği içeriyor.

Nebim V3'ün Nisan 2015 versiyonunda (Nebim V3 Ver.15.4.1) öne çıkan yeniliklerden bazıları aşağıda özetlenmiştir.

e-Arşiv Desteği

433 sıra numaralı Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği ile getirilen ve 1.1.2016 tarihinde kapsama giren firmalar için zorunlu olan elektronik arşiv (e-Arşiv) uygulaması kapsamında Başkanlık tarafından belirlenen standartlara uygun olarak e-Arşiv faturasının düzenlenmesi için gerekli olan geliştirmeler yapıldı. E-Arşiv kapsamına giren firmalar, Nisan 2015 versiyonunda sunulan e-Arşiv desteği sayesinde, 1.1.2016 tarihinden önce gerekli hazırlıkları yapabilecekler.

Yeni Nesil Ödeme Kaydedici Cihaz (ÖKC) Entegrasyonu

1.1.2016'da kullanılması zorunlu olacak olan Yeni Nesil ÖKC'ler ile ilgili tebliğe uygun bir cihaz olan Hugin VX 675 ile entegrasyon gerçekleştirildi. Bu entegrasyon sayesinde Nebim V3 kullanıcıları; mağazalarında hâlihazırda kullandıkları PC donanımlarını ve Nebim V3 POS yazılımlarını 1.1.2016'dan sonra da kullanmaya devam ederek mevzuatın gerektirdiklerini yerine getirebilecekler.

Reyon Fişi Uygulaması

Yeni geliştirilen Nebim V3 Kiosk uygulaması üzerinde, reyonlarda oluşturulan reyon fişlerinin, mağaza kasalarında kullanılan Nebim V3 POS üzerinden satışa dönüştürülmesi sağlandı.

Offline Sipariş Alma Uygulaması

Özellikle bayi sipariş dönemlerinde, internet bağlantısının olmadığı ortamlarda da sipariş alabilmek ve daha sonra toplanan bu siparişleri Nebim V3 ERP'ye aktarabilmek amacı ile Nebim V3 Offline Sipariş uygulaması geliştirildi.

Şüpheli Alacaklar (Avukat Takibi)

Taksitli perakende satış yapan firmalar için şüpheli alacakların belirlenmesi, avukat takibine verilmesi, avukat takibinde sonuçlandırılması süreçlerini yönetebilmek amacı ile "Şüpheli Alacaklar (Ödenmeyen Taksitler)" uygulaması geliştirildi. Bu uygulama ile avukatların belirlenmesi, şüpheli alacakların belirlenerek avukat takibine verilmesi ve avukat takibi sonuçlandırma işleminin yapılabilmesi sağlandı.

Raporlama Yenilikleri

Kullanıcıların raporlama aracını daha pratik bir şekilde kullanabilmelerine yönelik yenilikler ve geliştirmeler yapıldı.

Nebim V3 Nisan 2015 Versiyon Yenilikleri Hakkında Detaylı Bilgi

Bu versiyonda sunulan yenilikleri ve düzenlemeleri içeren detaylara ulaşmak için lütfen tıklayınız.

Yeni Versiyonu Yüklemek ve Daha Fazla Bilgi İçin

NebimExtra versiyon güncelleme ve destek anlaşması olan firmalar ve uyarlama projeleri devam etmekte olan firmalar; Nebim V3'ün yeni versiyonunu yüklemek için destek sorumluları ile iletişime geçebilirler, NebimExtra anlaşması olmayan firmalar ise yeni versiyon ve NebimExtra versiyon güncelleme ve destek anlaşması hakkında daha fazla bilgi edinmek için müşteri temsilcileri ile görüşebilirler.

Hazır giyim, ayakkabı, zincir mağazalar, çok katlı mağazalar ve optik yazılımlarında sektörün lider yerli yazılım şirketlerinden olan Nebim, her yıl geleneksel olarak düzenlediği Çözüm Ortakları Zirvesi'ni bu yıl Antalya'da gerçekleştirdi.

Nebim, çözüm ortakları ile 26 Şubat - 1 Mart tarihleri arasında Antalya'da buluştu. Calista Luxury Resort Hotel'de gerçekleşen Nebim Çözüm Ortakları Zirvesi 2015'e 250 kişi katıldı. Üç gün süren toplantılar ile devam eden ve gala gecesi ve ödül töreni ile son bulan zirve üç gün sürdü.

Nebim Çözüm Ortakları Zirvesi; Nebim'in "Gelişerek, Büyüyerek, Geleceğe" sloganının izinde, Nebim'in 2014 değerlendirmelerinin ve 2015 hedeflerinin paylaşıldığı sunumlar ile başladı. Çözüm ortaklarının görüşlerinin de alındığı oturumlarda; Nebim'in Nisan ayında kullanıcılarına sunmayı planladığı e-arşiv desteğine, Yeni Nesil Ödeme Kaydedici Cihazlar ile ilgili entegrasyon çalışmalarına ve Türkiye'nin önde gelen yazarkasa üreticilerinden HUGIN ile gerçekleştirdiği işbirliğine de değinildi.

2014 Yılında %30,2 Büyüme

26 Şubat-1 Mart 2015 tarihleri arasında Antalya'da 250 kişinin toplandığı büyük zirvenin açılış konuşması Nebim Genel Koordinatörü Sedat Taşçı tarafından gerçekleştirildi. Taşçı; Nebim'in 2014 yılında 2013'e kıyasla %30,2'lik bir büyüme yakaladığından ve dağıtım kanalı tarafında ise %30,7'lik bir büyüme sağladığından bahsetti. Nebim V3 ERP'nin kullanımındaki artışa da değinen Taşçı, Nebim ailesine yeni katılan çözüm ortaklarını tanıttı. Sedat Taşçı yeni çözüm ortaklarını şu şekilde sıraladı; 1 Bilişim, 3D, AVS, Aybilsan, BM Danışmanlık, Kareas, Netdirect ve Parametre. Taşçı; dikkat çeken sunumunu 2015 büyüme hedeflerinden, Nebim ve Çözüm Ortaklarının 2015 hedeflerinden ve Nebim'in iş planından bahsederek ve çözüm ortaklarına destek veren uzman Nebim ekibini tanıtarak sonlandırdı.

Nebim V3 Yol Haritası ve e-Dönüşüm Süreci

Nebim Çözüm Ortakları Zirvesi'nin ikinci sunumu Nebim Yönetim Kurulu Üyesi Murat Demiroğlu tarafından gerçekleştirildi. Nebim V3 yol haritasından bahseden Demiroğlu, 2016 başında yürürlüğe girecek olan e-Arşiv uygulaması kural ve koşullarından ve Nebim'in e-Arşiv özel entegratörleri ile işbirliklerinden bahsetti.
Zirvenin en çok ilgi çeken konuları Murat Demiroğlu'nun sunumunda yer verdiği e-Arşiv uygulamaları ve e-Arşiv/e-Fatura uygulamaları ile uyumlu çalışacak Yeni Nesil Ödeme Kaydedici Cihaz desteği konuları idi. Demiroğlu; bu e-Dönüşüm sürecinde Nebim V3 ile entegre özel entegratörlere, YÖKC ile gelecek yeni düzene ve bu yeni düzende Nebim'in öngördüğü yol haritasına da detaylıca değindi. Demiroğlu ilgi çeken sunumunu; Dünya'daki perakende trendlerinden örnekler ve Nebim'in 2015 yılı için çözüm ortaklarına önerileri ile sonlandırdı.

Demiroğlu'nun ardından Nebim Pazarlama Müdürü Abdullah Bekmezci kısa ve uzun vadeli pazarlama iletişimi planlarını çözüm ortaklarına aktardı.
HUGIN CEO'SU VEDAT NOMMAZZirve; Nebim'in YNÖKC (Yeni Nesil Ödeme Kaydedici Cihaz) iş ortağı HUGIN firması CEO'su Vedat Nommaz ve Genel Müdürü İlker Buber'in sunumları ile devam etti. Türkiye'de yazarkasa üreten ilk iki üretici arasında yer alan, sahada 200 bin üzerinde cihazı olan HUGIN'in Genel Müdürü Nommaz, beş yıldır yeni nesil ödeme kaydedici cihazlar üzerinde çalıştıklarının, bütün ÖKC bilgi birikimlerini Nebim ile paylaştıklarının altını çizdi. Nommaz, Nebim'i destekleyerek Nebim kullanıcılarına ÖKC entegrasyonu süreçlerinde 1.1.2016'ya hazır çözümü Nebim ile birlikte sunduklarını belirtti.

Zirvenin ilk günü öğleden sonra; Nebim V3 Business Analyst Özgür Dener ve Üretim Proje Müdürü Yılmaz Akgül'ün Nebim V3 Nisan Versiyon Yenilikleri ve Üretim Projeleri konulu sunumları ile devam etti.

İlk gün soru/cevap bölümleriyle sonlandırıldı. Çözüm ortakları, sunumlar arasında kendilerine yönlendirilen sürpriz sorular sonucunda kazandıkları hediyeler ile eğlenceli bir toplantı geçirdiler.

İlgi Çeken Nebim V3 Sunumları

Nebim'in, bu yıl 10.sunu düzenlediği Nebim Çözüm Ortakları Zirve'sinde uyarlama ve proje yönetimi, eğitim ve verimlilik, Nebim V3 bilen insan kaynağı eğitim planı, müşteri memnuniyet ölçümü sonuçları, e-Defter yenilikleri, Nebim V3 raporlamasında gelinen son durum gibi pek çok konu Nebim ekibi tarafından çözüm ortakları ile paylaşıldı.

Nebim Akademi ile e-Öğrenme Dönemi

Zirvede ilgi çeken bir başka konuda Nebim Akademi'nin hayata geçirilmesi idi. Nebim Eğitim Müdürü Serdar Şeremet ve Verimlilik Müdürü Onur Kolsuz gerçekleştirdikleri sunumda Nebim Akademi'nin temel hedefine değinerek "Bilgiye erişimde zaman ve mekan sınırı tanımayan, eş zamanlı ya da eş zamansız olarak bireyin kendi kendine öğrenmesi hedeflenerek kurulan Akademi kapsamında, Nebim, müşterileri ve çözüm ortakları bünyesinde çalışan teknik ve idari birim personellerinin mesleki ve kişisel gelişimlerini destekleyecek sınıf içi eğitimler düzenlenecektir. Akademinin hedefi, kullanıcının kendisini geliştirme hedefine uygun olacak eğitim ortamını hazırlamak, eğitim materyallerini en sade biçimde sunarak kullanıcının eğitsel içeriği planlı bir şekilde öğrenmesini sağlamak, kendisini sınaması ve eğitimler sonucu elde ettiği başarısını belgeleyerek kişisel gelişimine katkıda bulunmaktadır. Nebim Akademi içerisinde tüm materyaller tek bir çatı altında toplanmıştır. Kullanıcı eğitsel içeriklere, video, e-eğitim, kaynaklar, makaleler, resimler ve albümlere ulaşabilmektedir." şeklinde konuştular.
Zirvede sunumlardan arta kalan zamanlarda Nebim ekibi ve Nebim çözüm ortakları ailesinin güneşli havanın keyfini çıkardığı, söyleşi yapma ve tanışma fırsatı buldukları Nebim Çözüm Ortakları Zirvesi 2015, Nebim ekibinden oluşan sürpriz ritim grubunun da olduğu eğlenceli bir gala yemeği ve görkemli ödül töreni ile sona erdi.

Ödüller Sahiplerini Buldu

Nebim Çözüm Ortakları Zirvesi 2015 bu yıl her yıl olduğu gibi ödül töreni ile sonlandı. 2014 yılı değerlendirilerek planlanan En İyi Performans, Özel ve Sektör Geliştirici Projeler ve En Yüksek Türkiye Ciro, Türkiye En Yüksek İkinci Ciro, Türkiye En Yüksek Üçüncü Ciro olmak üzere, toplam 5 kategoride ödüllerin verildiği gecede, Nebim Çözüm Ortakları plaketlerini Nebim yöneticilerinden törenle aldılar.

1
3
Nebim'den Yeni SMS İşbirliği
  • Admin
  • 1521 Görüntülenme
  • 0 Yorum
  • Nebim V3 , Nebim Winner

Nebim; giderek yaygınlaşan "ön ödemeli SMS" pazarında Nebim kullanıcılarına alternatif bir çözüm sunabilmek üzere, BTK (Bilgi Teknoloji ve İletişim Kurumu) tarafından 19.06.2012 tarihinde, STH-146 belge numarası ile toplu mesaj gönderiminde "Operatörlük Yetki Belgesiyle" yetkilendirilmiş ve GSM operatörleri ile SMS sonlandırma sözleşmelerine imza atmış "Ajans SMS" ile bir işbirliği gerçekleştirdi.

Nebim'in Ajans SMS işbirliği sayesinde; Turkcell'e alternatif operatörler ile çalışmayı tercih eden firmalara, Nebim'in geliştirdiği Nebim V3 ERP ve Winner yazılımları ile entegre ve "ekonomik" bir toplu mesaj (SMS) çözümü sunulmaktadır. Ajans SMS servisini Nebim V3 ve Winner yazılımları ile entegre eden Nebim, Ajans SMS işbirliğinin yanı sıra Turkcell Çözüm Ortağı "Mobiltim" ile 2005'ten beri süregelen işbirliğini ve yazılım entegrasyonunu da devam ettirmektedir.

Nebim'in toplu mesaj (SMS) çözümleri ve fiyatlandırma hakkında bilgi almak için Nebim İş Geliştirme Yöneticisi Erkan Karamağra ile iletişime geçebilirsiniz (erkank@nebim.com.tr GSM: 05493544025). Ajans SMS hakkında bilgi sahibi olmak için www.ajanssms.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.

20
1
Brooks Brothers Türkiye Genel Müdürü, Füsun Kuran:
  • Admin
  • 3187 Görüntülenme
  • 0 Yorum
  • Nebim V3
Nebim V3 ERP'nin kasadaki Paro entegrasyonu sayesinde müşterilerimize avantajlı kampanyalar sunuyoruz.

ABD'nin ilk hazır giyim markası olan ve Türkiye'deki ilk mağazasını Zorlu Center'da açan Brooks Brothers Türkiye Genel Müdürü Füsun Kuran, markanın büyüme planlarından, büyüme sürecindeki Nebim V3 ERP etkisinden ve gelecek planlarından bahsetti. Nebim V3'ü tercih etme nedenlerinden de bahseden Kuran, özellikle Nebim V3 ve Paro entegrasyonu ile sağladıkları faydaları anlattı.

ABD'nin ilk hazır giyim markası Brooks Brothers olarak Türkiye'deki ilk mağazanızı Zorlu Center'da açtınız. Brooks Brothers'ın hikayesini paylaşabilir misiniz?

Brooks Brothers, Amerika'nın ilk hazır giyim markası. 1818'den bugüne Seersucker, Madras, ütü gerektirmeyen gömlek ve orijinal düğmeli polo yaka gibi ikonik ürünleriyle tanınıyor. Henry Sands Brooks tarafından 1818'de New York'daki ilk mağaza açıldığından bu yana Brooks Brothers markası müşterileriyle inanılmaz bir bağ kurularak bugünlere kadar geldi. Şu an Amerika ve Kanada'da toplam 298 mağazası olan marka; Uzakdoğu, Londra, Milano, Tokyo, Paris, Atina gibi dünyanın 270'ten fazla noktasında hizmet veriyor. Brooks Brothers ile birlikte kendine güvenen, başkaları için giyinmeyen gustolu insanlar, gerçek tarz sahibi kişiler uzun zamandır bekledikleri gerçek kalite ve stil ile buluştular. Perakendecilikte en iyi kaliteye sahip ürünleri üret, adil fiyatlarla satışlarını gerçekleştir. Sadece bu özel ürünleri anlayan ve takdir eden müşterilerle yol al" misyonuyla perakendenin önde gelen ve lider hazır giyim markası olan misyonumuz, markanın sektöre nasıl bir yenilik getireceğinin en kısa anlatımı.

Başkanlar ve Hollywood yıldızlarının markası olarak bilinen Brooks Brothers olarak Türkiye'deki ilk mağazanızı Zorlu Center'da açtınız. Brooks Brothers olarak önümüzdeki dönemlerde büyüme planlarınız hakkında bilgi verebilir misiniz?

Önümüzdeki 3 yıl içinde 7 mağazaya ulaşmayı hedefliyoruz. Büyüme planımız içinde İzmir ve Ankara var. Daha sonraki yıllarda diğer illerimizde olmayı da düşünebiliriz.

Tüm bu büyüme planlarınız içerisinde Nebim V3 ERP ile tanıştınız. Nebim V3 ERP'yi tercih etme nedenlerinizden bahseder misiniz?

Daha önce de bir Nebim kullanıcısı olarak, büyüme ve gelişme planlarımızı değerlendirdiğimizde bir üst versiyona geçmemizin iş süreçlerimize daha çok fayda sağlayacağını gördük. Bu değerlendirme sonucunda, Nebim ile olan işbirliğimizi kullandığımız yazılımı bir üst versiyon olan Nebim V3 ERP'ye geçirerek sürdürmeye başladık. Bu kararımızda; özellikle Nebim V3'ün güçlü indirim kampanyası desteğini içermesi, Paro ve Hopi gibi müşteri sadakat yönetimi platformlarını destekleyen bir ERP olması, veri ambarı üzerinden esnek raporlama ve analiz yetenekleri bizim için tercih sebepleri oldu.

Tercih sebeplerimizden biri olan Nebim V3'ün indirim kampanyaları yönetimi modülü, Perakende sektöründe hizmet veren bir firma olarak bizim için çok önemli oldu. Satışlarımızın artmasına yönelik planladığımız kampanyalar sürecinde hızlı karar vermek ve hızla uygulamak gerekiyor. Bu anlamda Nebim V3'ün sunduğu indirim kampanyası desteği ile başarılı kampanyalar yapabiliyoruz.

Nebim'in Paro entegrasyonunun size nasıl bir getirisi oldu?

CRM ve loyalty konusunda Paro ile çalışmaktayız. CRM süreçlerimiz için Paro'dan yararlanıyor, Paro'nun sunmuş olduğu yeni analiz araçları ile CRM konusunda oldukça detaylı raporlar alabiliyor ve müşterilerimizi yakından takip edebiliyoruz. Müşterilerimiz için sezon süresince sürekli özel kampanyalar yapmaktayız. Mağazalarımızda kasalarda kullandığımız Nebim V3 POS modülünün Paro entegrasyonu sayesinde Paro kampanyalarını çalıştırabiliyor, aldığımız müşteri verileri sayesinde kampanya performansını ölçebiliyor ve a önümüzdeki dönemler için planladığımız yeni kampanyaları şekillendirebiliyoruz.

  • Ender Mağazaları
  • ARC Mağazaları
  • Picasso AVM
  • Morven
  • İpekyolu Optik Saat